34 343 30 20
biuro@wikskar.pl
WIKSKAR II

Komputery Stacjonarne, Komputer Stacjonarny, Komputer

Zgłoś swój sprzęt do naprawy!

★ CENTRUM SERWISOWE ★

WIKSKAR II to serwis, który oferuje usługi z zakresu naprawy ponad 30 różnych kategorii sprzętów. Oprócz standardowych metod dostarczenia do nas sprzętu (osobiście, przez osobę trzecią czy z usługą z dojazdem) uruchomiliśmy dla naszych Klientów formularz zgłoszenia serwisowego online, umożliwiający wysłanie do nas sprzętu, za pomocą kuriera. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. 34 343 30 20 wew. 1) lub z Infolinią (tel. 34 343 30 20)

★ CENTRUM SERWISOWE ★

Siedziba: 42-300 Myszków, ul. Piastowska 3

Tel.: 34 343 30 20 (wew. 2)

e-Mail: serwis@wikskar.pl

WWW: www.wikskar.pl/serwis

Godziny Pracy: Wizytówka Google

.

.

Zgłoszenie Serwisowe Online

Jak skorzystać z Usługi?

Co dzieje się dalej?

Jakie płyną z tego korzyści?

Dane do wysyłki sprzętu!

WIKSKAR II Katarzyna Gruszczyńska

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Piastowska 3
  • Tel.: 780 007 789
  • e-Mail: biuro@wikskar.pl
  • Osoba: Katarzyna Gruszczyńska

Przesyłki przyjmujemy tylko i wyłącznie w godzinach pracy firmy.

Poprawne zapakowanie sprzętu!

Poprawnie zapakowany sprzęt do wysyłki to:

  • 1. Odpowiednie wymiarowo pudełko, które nie jest zniszczone.
  • 2. Sprzęt powinien zostać dokładnie owinięty w folię bąbelkową.
  • 3. Pudełko powinno zostać wypełnione czymś miękkim i amortyzującym sprzęt, na wypadek wstrząsów.
  • 4. Dokładnie zabezpieczona paczka i jej zawartość, owinięta w folię stretch, z naklejkami ostrzegawczymi.
  • 5. Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić dane podane do wysyłki sprzętu.
  • 6. W środku umieść kartkę ze swoimi danymi kontaktowymi i opisem usterki, na wypadek zaginięcia Twojego ZSO.

Do momentu przyjęcia przez nas sprzętu i jego weryfikacji wraz z ZSO, nie odpowiadamy za jego stan i sposób zapakowania. Wszystkie uszkodzenia z tego tytułu pokrywa Klient.

Przydatne odnośniki!

Jak skorzystać z Usługi?

Co dzieje się dalej?

Jakie płyną z tego korzyści?

Dane do wysyłki sprzętu!

WIKSKAR II Katarzyna Gruszczyńska

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Piastowska 3
  • Tel.: 780 007 789
  • e-Mail: biuro@wikskar.pl
  • Osoba: Katarzyna Gruszczyńska

Przesyłki przyjmujemy tylko i wyłącznie w godzinach pracy firmy.

Poprawne zapakowanie sprzętu!

Poprawnie zapakowany sprzęt do wysyłki to:

  • 1. Odpowiednie wymiarowo pudełko, które nie jest zniszczone.
  • 2. Sprzęt powinien zostać dokładnie owinięty w folię bąbelkową.
  • 3. Pudełko powinno zostać wypełnione czymś miękkim i amortyzującym sprzęt, na wypadek wstrząsów.
  • 4. Dokładnie zabezpieczona paczka i jej zawartość, owinięta w folię stretch, z naklejkami ostrzegawczymi.
  • 5. Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić dane podane do wysyłki sprzętu.
  • 6. W środku umieść kartkę ze swoimi danymi kontaktowymi i opisem usterki, na wypadek zaginięcia Twojego ZSO.

Do momentu przyjęcia przez nas sprzętu i jego weryfikacji wraz z ZSO, nie odpowiadamy za jego stan i sposób zapakowania. Wszystkie uszkodzenia z tego tytułu pokrywa Klient.

Przydatne odnośniki!

Zgłoszenie Serwisowe Online