W naszym serwisie, dbamy o to, aby każdy sprzęt został poprawnie i dokładnie zdiagnozowany tak, aby prędko do nas nie wrócił. Cechuje nas młoda i dobrze wykształcona kadra specjalistów, która zajmuje się diagnozowaniem i naprawą ponad 30 różnych kategorii sprzętów – od prostych tematów takich jak wymiana dysku w Twoim laptopie, po czyszczenie i regulację Twojego gaźnika w pile spalinowej, po tematy wymagającej odpowiedniej wiedzy, takich jak pomiary i lutowanie układu sterującego na płytce elektronicznej od Twojego telewizora czy naprawa płytki elektronicznej po zalaniu w Twoim smartfonie. Na prawie wszystkie nasze usługi otrzymujesz gwarancję naszego serwisu!
.
.
Etap Przyjęcia – na tym etapie, dostarczasz swój sprzęt do naszego Serwisu i dopełniasz wszelkich formalności z naszym doradcą. W trakcie przyjęcia sprzętu zostaniesz poproszony o podanie danych, potrzebnych do utworzenia konta serwisowego w naszym systemie, na potrzeby gwarancji oraz przyszłych zgłoszeń serwisowych. Pamiętaj, aby podać nam wszystkie niezbędne informacje dotyczące obecnej usterki (przydatne też mogą być poprzednie wykonywane naprawy). W końcu, zależy nam na tym, aby Twój sprzęt szybko do nas nie wrócił!
Etap Sprawdzenia – zanim sprzęt zostanie zabrany na etap diagnozy, obowiązuje go kolejka i wstępna ocena stanu sprzętu (sprzęty wykonywane są zgodnie z kolejnością przyjmowania zgłoszeń). Po przyjęciu sprzętu, w ciągu 3 dni sprzęt zostanie sprawdzony przez naszego specjalistę, pod kątem ukrytych wad (tj. uszkodzenia fizyczne, zalanie lub inne uszkodzenia sprzętu, nie ujęte w zgłoszeniu). Jeśli w trakcie tych pierwszych 3 dni, nie otrzymasz od nas telefonu, oznacza to że w sprzęcie nie zostały wykryte żadne dodatkowe wady czy też usterki.
Etap Diagnozy – kiedy przyjdzie kolej na Twój sprzęt, nasz specjalista zabierze go ze sobą na swoje stanowisko i tam rozpocznie proces diagnostyczny. W pierwszej kolejności skupiamy się na zdiagnozowaniu problemu, z jakim trafił do nas Twój sprzęt. Po wykonaniu diagnozy, nasz specjalista sprawdza sprzęt pod kątem innych ewentualnych uszkodzeń, sprawdza również stan pozostałych podzespołów, aby wykluczyć inne usterki, które mogłyby wydarzyć się w niedługim czasie, po odbiorze sprzętu.
Etap Wyceny – przyjęcie, sprawdzenie i diagnozę mamy już za sobą, więc przyszedł czas na wycenę kosztów naprawy Twojego sprzętu. Poza podstawową wyceną, która jest konieczna do naprawy usterki i została wskazana przy przyjęciu sprzętu, zostanie Ci również przedstawiona dodatkowa opcja naprawy, jeśli nasz specjalista wykryje coś więcej. Na tym etapie, masz możliwość również skorzystać z dodatkowych opcji konserwacji sprzętu w przyjaznych i niższych cenach (bo zawsze staramy się dać od siebie rabat)! W przypadku wyrażenia zgody na naprawę, nie zostaną Ci naliczone koszty diagnozy, a jeśli jednak zrezygnujesz z naprawy, zostanie Ci naliczona tylko opłata za diagnozę.
Etap Naprawy – gdy tylko otrzymamy Twoją zgodę, zabieramy się do roboty! Zamawiamy potrzebne części, jeśli takie zostały wskazane na etapie wyceny (większość zamówień przychodzi do nas do 2 dni roboczych). Gdy tylko mamy komplet potrzebnych rzeczy (tj. części zamiennych, narzędzi i oczywiście naszego specjalistę), rozpoczynamy proces naprawy Twojego sprzętu, aby móc jak najszybciej Ci go zwrócić. Może się zdarzyć, że na tym etapie mogą wystąpić również inne objawy usterki, które mogły pojawić się dopiero po wymianie danego podzespołu – w takim przypadku zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany!
Etap Testów – części wymienione, urządzenie wyczyszczone, sprzęt naprawiony! Rozpoczynamy proces testowania Twojego sprzętu, aby być w 100% pewnym, że sprzęt działa tak jak należy i szybko do nas nie wróci! Jeśli jednak w trakcie testów, sprzęt nie będzie działał zgodnie z naszymi oczekiwaniami, nasz specjalista ponownie sprawdzi sprzęt jeszcze raz, aby wykluczyć inne usterki oraz błędy, które mogły przyczynić się do jego niepoprawnej pracy.
Etap Wydania – etapy naprawy i testów mamy już za sobą, więc najwyższa pora, aby poinformować Cię o tym, że Twój sprzęt czeka na odbiór! Pamiętaj, że zgodnie z naszym regulaminem serwisu, masz tylko 7 dni roboczych, na bezpłatny odbiór sprzętu, od momentu 1 próby kontaktu z Tobą (jeśli nie odbierzesz telefonu, dostaniesz od nas sms z informacją o możliwości jego odbioru). Na miejscu zostanie Ci przedstawiona ponownie diagnoza, wykaz wymienionych części, będziesz mógł zadać dodatkowe pytania naszemu specjaliście no i oczywiście… cieszyć się swoim sprzętem!
.
.
.
42-300 Myszków, ul. Piastowska 3
NIP: 577 200 41 18
ING Bank Śląski
31 1050 1142 1000 0090 8505 1853
tel. 34 343 30 20
tel. 780 007 789
e-mail: biuro@wikskar.pl
tel. 453 339 595
tel. 453 067 627
tel. 453 320 357
e-mail: serwis@wikskar.pl
e-mail: j.wasat@wikskar.pl
e-mail: k.gruszczynska@wikskar.pl
e-mail: o.kurek@wikskar.pl
42-300 Myszków, ul. Piastowska 3
NIP: 577 200 41 18
ING Bank Śląski
31 1050 1142 1000 0090 8505 1853
tel. 34 343 30 20
tel. 780 007 789
e-mail: biuro@wikskar.pl
tel. 453 339 595
tel. 453 067 627
tel. 453 320 357
e-mail: serwis@wikskar.pl
e-mail: j.wasat@wikskar.pl
e-mail: k.gruszczynska@wikskar.pl
e-mail: o.kurek@wikskar.pl
42-300 Myszków, ul. Piastowska 3
NIP: 577 200 41 18
ING Bank Śląski
31 1050 1142 1000 0090 8505 1853
Poniedziałek: 8:00 – 16:00
Wtorek: 8:00 – 16:00
Środa: 8:00 – 16:00
Czwartek: 8:00 – 16:00
Piątek: 8:00 – 16:00
Sobota: 9:00 – 13:00
Niedziela: Nieczynne
tel. 34 343 30 20
tel. 780 007 789
e-mail: biuro@wikskar.pl
tel. 453 339 595
tel. 453 067 627
tel. 453 320 357
e-mail: serwis@wikskar.pl
e-mail: j.wasat@wikskar.pl
e-mail: k.gruszczynska@wikskar.pl
e-mail: o.kurek@wikskar.pl